29 august 2010

Relatia dintre Continut-Forma-2

RELATIA DINTRE CONTINUT-FORMA-2---De regula , opusul realistului este formalistul , adica persoana dominata de forma , ritual si conventionalism , mai degraba de verbul -A FI-[neaparat cineva] s-au de masca sociala . El este un mediocru [submediocru] , incapabil sa gandeasca original si sa munceasca creator . Din aceasta cauza , se multumeste sa invete s-au sa copieze ceea ce au gandit altii , zbatindu-se sa obtina diplome ptr aceasta activitate pur mecanica . Formalistii nu produc lucrari originale , deoarece nu gandesc original si n-au curajul opiniilor propii : -Ei fac compilatii pline de citate din lucrarile autorilor originali . FORMALISTUL este un pozeur si un actor social , vesnic cu masca de cetatean onest si bine pregatit pe fata . Daca-l scuturi bine , constati ca e o jalnica epava , incapabila de fapte creatoare . Este un vesnic vinator de functii si titluri de ranguri superioare . E tipul -DEPENDENT DE AUTORITATEA DE INVESTITURA- , deoarece nu are autoritate reala ca realistul , data de competenta si munca , fapt ptr care face mare caz de functia si titlurile sale . Pina si mineralele , vegetalele , animalele sunt , exista , dar nu fac nimic ptr progresul natiunii , daca nu sunt puse in miscare de -CREATORUL DE CONTINUT- . Socialismul a produs -cohorte- de formalisti , iar tranzitia le-a creat noi posibilitati de a se strecura in functii si titluri . Daca aveti copii , nu reproduceti greselile din socialism/trecut , imbatati de forme , care stiu de toate , dar nu pot face nimic . Poate credeti ca am ceva impotriva formalistilor -deoarece aparent nimeni nu se considera in postura asta , si ma gandesc ca as fi lezat personal cu ei . Trebuie a ne invata sa selectionam oamenii in functie de criteriul continut-forma . In fiecare creier din om , in latura inconstienta , zac dorinte latente firesti-[normale si naturale] care pot fi exploatate ptr am vinde marfuri si servicii . CE DORINTE DE ACEST TIP CUNOASTEM ? Dorinta de-a arata cat mai bine in fata semenilor , care la randul lor este exploatata de creatorii de imbracaminte si incaltaminte , de cosmeticieni , si de multe alte servicii de infrumusetare . Este o dorinta de-a straluci in fata semenilor , prin aparente exterioare , care inseamna tot atatea oportunitati de afaceri . Astfel de oameni isi doresc : Masini la moda , Ceasuri , Bijuterii , Case si vile , sofisticate , Mobilier de stil , Articole de ziar in care sa-i laude....etc . Dorinta de confort , care este mult mai modesta si mai naturala decat primele , ceea ce inseamna , servicii si marfuri care ofera omului modern , inghesuit si stresat de prea multe probleme , anumite beneficii : -Locuinta confortabila , Facilitati de relaxare-[muzica-sport-masaj-video] , Servicii de asigurari si viata , Posibilitati de a economisi ptr a mentine confort-[banci-cec] . Dorinta de-a economisi bani , prin cumpararea unor produse ieftine . CUM EXPLOATAM ACEASTA DORINTA ? Oferind servicii si produse de aceeasi calitate cu cele din piata , dar mai ieftine , de folosinta mai indelungata , cu garantii mai sigure , si cu servicii suplimentare . Intr-o afacere , continutul este determinat de rentabilitate si din posibilitatea de a castiga bani din ea , iar forma este de aparenta exterioara a afacerii . Forma poate placea s-au nu formalistului , conventional . Oamenii au zeci de slabiciuni si dorinte exploatabile ptr a le oferi marfuri si servicii , iar ptr a le identifica , trebuie studiate in profunzimea continutului psihic .----IDEM---